HTML

Rohadt MÁV Biztosító

Felperes nevű sorstársam "sikeres"kálváriája átültetve az én kis életembe.

Friss topikok

  • karosultak: Ügyes vagy! Gratulálok! Ha van kedved pilalnts rá erre az ügyre: www.help.try.hu Kösz! (2008.12.19. 21:31) hoppá!
  • Jumurdzsák: Hát ez szuper. Ha valakinek nem volt elég a MÁV, akkor itt a folytatás. Nincs szebb, mint egy olya... (2008.08.16. 18:17) hahaha
  • zolchi78: próbáld így www.allianzdirect.hu/adss-userApp-hu/start.jsf , vagy use google (2008.08.15. 15:36) tratatataaaaaa!!!!!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:09) Jó jel!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:07) Fenyegetőzök

Linkblog

előzmények

2008.03.18. 15:31 babraja

Na az úgy kezdődött,hogy 2007.március 6-án egy hölgyemény elfelejtett megállni a STOP táblánál,és összejöttünk a kereszteződésben.Nekem egy 2 hónapos autóm volt,kicsit rossz lett a kedvem...

Mivel személyi sérülés is történt(nálam),kijött a közlekedési rendészet,jegyzőkönyv,mentő,stb.

Gondoltam,nem lesz ebből nagy hajcihő,egyértelmű minden.Tévedtem

Kezdődött azzal,hogy a kárszakértő közölte,gazdasági totálkár.Aztán,mivel rendőrségi eljárás indult a hölgyemény ellen,várhattam 30napot.Majd újabb 30-at,mert részletfizetési kérelem miatt fellebbezett.Közben a káromat előzetesen a saját CASCO biztosításomra rendeztettem.Az autót pedig eladtam,végül is az önrészem kivételével(165000)nullán voltam,vettem egy újat.

A saját biztosítóm két héten belül fizetett,nem volt ezzel gond,csak azzal,hogy az anyagot a MÁB ÁBE részére július végén adta át.Augusztusban elkezdtem hívogatni a MÁV ÁBÉ-t.(aki már megpróbálta ezt,tudja,hogy nem egyszerű,kb.1óra és máris egy élő ember van a volnal végén.persze az autómata addig is bekapcsol,nekem ktyeg a semmire a lóvé)Akkor kedvesen közölték,türelem.Ezt még szeptemberben is ismételgették,de már fogyott a türelmem.

Október elsején,miután felhívtam őket és közölték,hogy vizsgálja valami főmufti,hogy jogos-e a kárigényem,felszaladt a pumpa,berongyoltam habzó szájal a Thököly útra.Ott már állítom vártak(közöltem előre:megyek,féljetek),rajtam volt a bizt.őr végig.

Miután a kis hölgy,aki ügyintéz semmilyen kérdésemre nem tudott válaszolni,kértem,küldjön már valakit,aki kicsit kompetensebb nála.

Jött is egy mézes-mázos középkorú hölgy,aki ilyeneket beszélt:

-Biztos,hogy nem én voltam a hibás?

-mi okom volt előzetes casco-ra fizettetnem a kárt?(!!!!!!)

-mi a gond,még nem is telt el sok idő

Továbbá egy fél mondatban ellejtette,hogy a károkozó feléjük írásban nem ismerte el a hibáját.(hoppá,rajta vagyok,hiábba motyogja ezt)

Mondom,o.k-s,akkor amit most elsorolt,lesz szíves leírni,aláírni,lebélyegezni és már itt sem vagyok,mert várnak a PSZÁF-nál.Naaaa,hát ő ilyet nem tesz.O.k-s,akkor hangosan szótagolva ismételjen,felveszem a telefonommal és már...(lásd feljebb).Naaaa,hol élek én?Akkor küldjön már ide valami még kompetensebbet,legyen szíves(a qrva életbe).

Jött is egy középkorú pasi,stílusát tekinte rohadt okos vagyok,alig látlak erről a marha magas lóról,te nagyon kis porszem.Megint blablabla,mindent sokadszor előről,megint ugyan azokat a hülye kérdéseit teszi föl,mint a nyájbáj kollegina,megint akarom hosszasan taglalni,mikor is,hőőőő,azért,b.meg,mert csak.Mondja,ebben az esetben ők nem is értik mit akarok,lehet,hogy nem is vagyok jogosult a nyamvadt 165ezremre.Mondom újfent,legyen szíves ragadjon tollat és papírt,írja le.Nem.De.Nem.De.Na jó.

Kissé önelégülten,mint egy csatát nyert hadvezér lefáradtam a váró részbe,látó-és halló távolságon belül.Közben felhívtam a PSZÁF-ot,jó hangosan,hogy hallják,nem vagyok én egy mazsola,meg mifene.Ők szépen megmondták a tutit.Unalmamban már körmöt vágtam,reszeltem,közben a párommal beszéltem telefonon,még viccelődtem is,hogy nagyon várok ám itt egy sajtpapírra,mikor röpke 40perc(!)után megjött az emberem,kezében lóbálva egy A/4-es lapot-félbe tépve,azon krikszkraksz betűkkel egy-két sort láthattam.Ne b.ssz,ez tényleg sajtpapír!!!(kiáltottam fel).Na mondom,nem menekülsz könnyen,hangosan elkezdtem felolvasni a szöveget.Lássatok csodát,az egy dolog,hogy a szöveg nem szólt semmi konkrétumról,a mondatnak nem volt alanya és állítmánya sem.Időnként kuncogtam,majd teátrálisan fel-fel röhögtem.A pasi meg,gondolom,ahogy szembesült a saját baromságával,eleinte naaa,mért kell ez?ne csinálja már,aztán meg egyre arogánsabban és hangosabban,hagyja abba,fejezze ezt be.Miután az ott várakozó ügyfelek figyelmét is sikerült teljes mértékben magamra és arra bizonyos irományra,ezáltal a hisztérikus pasira felhívnom,a pasi elmenekült hátra,aznap én többet őt nem láthattam.

Mondom király,a szegénységi bizi megvóna,de ez mi,különben,én köddé váltam.Üveges tekintettel néztek rajtam keresztül,hangom elveszett a semmiben,nem verte azt vissza semmi sem.Ekkor már a köv.ügyfél ott lihegett a tarkómban,eljött az idő,mennem kellett a p.csába.

Na,ez az egész most már vicces,de akkor embert tudtam volna ölni.

Hát,a következő hetek arról szóltak,hogy bepanaszoltam őket a PSZÁF-nál,vártam,telefonálgattam.Majd felhívtam a károkozó hölgyikét,legyen szíves,fáradjon be velem kéz a kézben a MÁV ÁBÉ-hoz,írjuk már ugyan alá,hogy ő okozta a kárt.Meg is tettük,nincs apelláta.Még ekor is nyeregben éreztem magam.Nekik meg nem tom hány tértivevényes ajánlott levelet küldtem(válasz meg sehol).Felhívtam egszer csak a saját biztosítómat,hogy velük mi a helyzet,ők hogyan meccselik ezt le?Érdekes,ott segítőkész emberek dolgoznak,minden kérdésemre választ adnak.Megemlítem,hogy bibibi,bepanaszoltam ám én ezt a MÁV ÁBÉ-t.Mondja a nő,köszi,nekem monst egy kicsit betett.-????.Mert?Mert a PSZÁF felkeresi a MÁV-ot,az azonnal dobja a labdát,hogy mindenről az(jelen esetben)ALLIANz tehet,ő meg hosszú időkön keresztül mutogathatja,bizonygathatja,hogy itt minden o.k.

Decemberben ügyvédhez fordultam,aki januárban(megáll az élet karácsony körül,ugye)tértivevényes ajánlott ügyvédi felszólítást küldött.Amire sz.rtak válaszolni.

Közben,januárban kaptam levelet a PSZÁF-tól,ügyemet vizsgálják,igyekeznek,türelem...

Ekkor én már a MÁV-ot nem is hívogattam.

2008.március 6-i keltezéssel olyan tájékoztatást kaptam a PSZÁF-tól,hogy panaszomat kivizsgálták,jogosnak találták,ügyemben eljártak.Részükre a MÁV ÁBE azt a felvilágosítást adta,hogy a kárösszeg és a késedelmi kamat együttes összegéről engem közvetlenül tájékoztattak,részemre utalványozták.Ja,a késedelmi kamat is megér egy misét,évi 7%.Nagyon komolyde ez most mellékes.Már úgy telefonálok a PSZÁF-nak,mint anyámnak,mondom,ez szép,meg jó,csak sántít.Engem még a takarítónő sem keresett attól a szemét bandától.Ejnye-bejnye,várjak egy kcsit,egy héten belül tuti keresni fognak.

Azóta is keresnek.Most újra bepanaszoltam őket a PSZÁF-nál,azzal az indokkal,hogy ügyem lezárultát szándékosan hátráltatják,továbbá a felügyeleti szervüknek valótlan állítottak velem kapcsolatban.Most azt várom,hogy mikor hív vissza a biztosító,mert ezt ígérték.Csak van egy olyan érzésem,engem a kutya nem fog hívni a MÁV ÁBÉ-tól.Vagy csak túl pesszimista lennék???

Tudom,elsőre ez nagyon tömény volt,de ez van,sorry.Mindenesetre terápiás célból nagyon bejött.

Bara

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr70386223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.J. 2008.03.21. 00:18:27

Hát elolvasva az eddig történteket tovább nől a tanácstalanság és a reménytelenség.
Csoportos feljelentés?? Szerintem az ilyen jogi támadásokra felkészültek (sajna még mindig nem tudjuk, hogy kik a haszonélvezői az ilyen eljárásoknak)vagyis megvették a a szükséges személyzetet.
De ha szószerint a "saját kezébe venné az ember az ügyet" , azonnal a joghoz fordulnának és ők ugatnának a leghangosabban holmi önbíráskodás=törvénytelenség okán....
Várok , várok birkamód én is és bízom a csodában.... T.J.

ndani 2008.04.21. 10:58:19

becsülöm és tisztelem azokat, akik nem hagyják annyiban az igazságtalanságot.

én most fogk nekiállni a biztosítás érvényesítéséhez... Kívánjon mindenki sok sikert!

babraja 2008.04.21. 14:47:10

Kedves ndani!
én sok sikert kívánok neked és kitartást!
Veled mi a szitu,mi történt?Felvázolhatnád egy kicsit,legalább lesz újdonság a blogon,mert én egyelőre nem tudok hírekkel szolgálni.
Bara

Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN · https://www.genertel.hu/vsz 2008.08.02. 11:06:32

Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) 2008. augusztus 15-i hatállyal visszavonta a MÁV Általános Biztosító Egyesület (MÁV ÁBE)tevékenységi engedélyét - közölte a PSZÁF csütörtökön az MTI-vel.
Az engedély visszavonásával 2008. augusztus 16-án nulla órától a MÁV ÁBE biztosítónál lévő autósok kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb)jogviszonya megszűnik. Ugyanakkor a biztosítottaknak már július 31-től lehetőségük van más biztosítónál kfgb szerződést kötni, és a szerződés
kötést követően az új biztosító vállal fedezetet az esetleges károkra.
A biztosítottaknak az új szerződés megkötéséhez nem kell felkeresniük a MÁV ÁBE irodáját, csak az új biztosítót.


Mi kell tennie, ha a MÁV Biztosítónál van kötelezője és a Genertelhez, Magyarország első direktbiztosítójához váltana?

Lépjen be díjszámító és biztosításkötő oldalra:

www.genertel.hu/vsz


A szerződés megkötéséhez Önnek nincs más dolga, mint adatai kitöltése után a biztosítás megkötése gombra kattintani.

Amennyiben megkötötte biztosítását, a kötés pillanatától új biztosítója a Genertel vállalja a kockázatokat.

A szerződés megkötése után kérjük, kártörténeti (bónusz) igazolását - lehetőség szerint - szerezze be a MÁV Biztosítótól, és juttassa el az alábbi elérhetőségek valamelyikére:

Fax: (1) 451-3881,
E-mail: genertel@genertel.hu,
Postacím: 7602 Pécs, Pf.: 999.

A MÁV ÁBE felügyeleti engedélyének visszavonásáról és az átkötés folyamatáról további információk a www.genertel.hu/vsz honlapon érhetőek el.

****
süti beállítások módosítása