HTML

Rohadt MÁV Biztosító

Felperes nevű sorstársam "sikeres"kálváriája átültetve az én kis életembe.

Friss topikok

  • karosultak: Ügyes vagy! Gratulálok! Ha van kedved pilalnts rá erre az ügyre: www.help.try.hu Kösz! (2008.12.19. 21:31) hoppá!
  • Jumurdzsák: Hát ez szuper. Ha valakinek nem volt elég a MÁV, akkor itt a folytatás. Nincs szebb, mint egy olya... (2008.08.16. 18:17) hahaha
  • zolchi78: próbáld így www.allianzdirect.hu/adss-userApp-hu/start.jsf , vagy use google (2008.08.15. 15:36) tratatataaaaaa!!!!!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:09) Jó jel!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:07) Fenyegetőzök

Linkblog

Újabb levél a PSZÁF-tól

2008.03.21. 11:05 babraja

Ma,március 21-én visszajelzett a PSZÁF,hogy újboli panaszomat tudomásul vették,a rohadt MÁV ÁBE-felszólították ügyem mielőbbi rendezésére.A MÁV ÁBE válaszáig pedig szíves türelmemet kérik.

Most ezt még megvárom,de aztán perelni fogok.Már abszolút nem bízom abban,hogy a rohadtak saját maguktól tisztességesen fizetnek.Előre látom,hogy a PSZÁF felé majd adják a jófiút,persze,persze,fizetünk,mint a kisangyal,nekem meg elfelejtenek szólni.Aztán miután jó sok pénzért hívogatom őket,közlik,hja,kérem,türelem,most a gipsz jakab vizsgálja az ügyet,nem biztos,hogy jogosult vagyok.Menjenek az a.....

Végül is ,nem kalácsra kell a pénz,de egyrészt az mégis csak az enyém(és akár még kalácsra is kellhetne),másrészt itt már az elvről van szó.Azért sem fogom hagyni.Gondolom a károsultak nagyrésze inkább feladja,mert egész egyszerűen nincs erre ideje meg energiája,vagy csak simán nincs tisztában a határaival,lehetőségeivel.Erre apellál ez a rohadék MÁV ÁBE.

Na,ennyi.Még minig várom a hozzászólásotokat!

Bara

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr91390593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

webbster 2008.03.27. 20:32:27

nem akarlak elkeseríteni, de mivel volt már perem a Rohadt MÁV Biztosító-val amit meg is nyertem, lesz..ják, hogy perelsz. azt is húzzák jó hosszan, aztán kifizetik amit az ügyvéd ki tud húzni belőlük. és kész. most is lesz velük egy másik ügyben perem, és nem leszek kisegítve a 2 évre saját pénzemből finanszírozott tul.képpen kölcsönadott összeg után járó 7% kamattal. egyébként az első ügyben 2 millával finanszíroztam őket 1,5 évig, most lehet, "megúszom" 1-el. sok szerencsét

babraja 2008.03.27. 20:58:28

Kedves webbster!
Teljesen igazad van,nem is ámítottam magam én sem azzal,hogy na,akkor én négy hónap múlva a pénzemnél leszek,meg ugye halálra kaszálom magam azon,amit az ügyvédem benyújt,mint ügyvédi költség,stb.Nem is nyújthat be még egy nyanvadt 100ezres számlát sem,mert,ugye elég karcsú az alap összeg.Az a hét százalék,meg olyan,mint ha nem is lenne.De nem látok más módot arra,hogy az igazamat érvényre juttassam.Vagy perelek,vagy várok az idők végezetéig,míg el nem felejtem ezt az egészet.É én egész egyszerűen nem vagyok képes belenyugodni ebbe a méltánytalan helyzetbe,amit nem én teremtettem.
Különben köszönöm a hozzászólást!Érdekelne,mi az ügyed,kicsit részletesebben,ha nem gond.
Üdv!Bara

webbster 2008.03.28. 06:54:02

akkor tömören: 2066 júliusban frontálisan ütköztem egy hegyi úton. nem én voltam a hibás, a másik fél áttért az én oldalamra, mert jött lefelé mint egy barom kb kilencvennel és megcsúszott egy víz átfolyáson. rendőrség, anyázás, stb (ugyanis nem volt jogsija, nem az ő mercije volt, és ivott is).
de legalább MÁV-os volt a kötelező az autón. kb 2 hét múlva kegyeskedtek felvennia kárt, így: a Skoda Superb tip autómat Skoda Oktaviként azonosították és a kárt is (természetesen) annak a típusnak a pillanatnyi EuroTax árából kezdték el kiszámolni.
na akkor dobtam a témát egy ügyvédnek, mert amikor rákérdeztem, mégis ezt hogyan képzelik, még a kárszakértő volt felháborodva. azán megjavíttattam saját pénzen, kb 2.100.000 volt. a pénzemet több mint fél év után kaptam meg, de nem az egészet, és azt is csak az ügyvéd segítségével, fennmaradó összeg lett per tárgya, + a kölcsönzött autó bérleti díja. kb 1 hónapja lett vége a bírósági szakasznak és zárult le az ügy. a másik eset: cégem egyik autója, elég nagy a kár, de ők az autó majd' teljes jobb oldala sérülést leredukálták 2 db karcolás kijavításának megtérítésére. már az ügyvédnél van, valami lesz, valszínűleg per sajna.

babraja 2008.03.28. 14:39:11

Kedves webbster!
Durva ez az egész.Nálam is az alig két hónapos autómat gazdasági totálkárra vette az Allianzos kárszakértő.Mst már ez úgy műköik,hogy felnyomják egy netes oldalra,azon keresztül kalkulálják a roncsértéket stb.Mivel én csacora fizettettem,nekem szegezték a kérdést miért,és ha már így alakult,lehet,hogy nem is annyi a kár és sugallták,hogy csalok,nyerészkedek.
És a per másfél évig húzódott?Nekem azt mondták,hogy elég hamar előveszik és rövidre zárják az ügyet.Kérdés,mi a rövid?
Üdv!
Bara

webbster 2008.03.28. 16:58:07

a per nem volt másfél év, de 3 tárgyalás volt. két havonta voltak a tárgyalások. az egész volt másfél év perrel együtt. cascora azért nem tudom megcsináltani a céges autót mert az Allianz kéri a MÁV-os papírokat, amit az a gennyláda, szemét társaság nem ad ki, de én voltam a hülye mert ha egyből az Allianz-hoz mentem volna előzetes kárrendezésre, akkor már kész lenne az autó valszínűleg. egyébként tényleg az az egészben a borzasztó, hogy teljesen kiszolgáltatottnak és tehetetlennek érzi magát az ember

kyla 2008.04.01. 12:38:00

Hello babjara! 2008.jan 25-én a páromis találkozott egy MÁVos kamionnal.HAlálnyugodtan közekedett egy 2 sávos úton, mikor is a kamion hátulról megcsapta - pörgés, patka, jelzőtábla = a kosci jobb oldala teljesen elszált,+a hátsó lökhárító. A kamionos persze minden felelőséget elismert, tanunk is volt. Kb 2 hétig még csak el sem tudtuk érni a MÁVot, hogy legalább egy kárszakértőt küldjönki. Végül kijött és avulással meg minden hülyeséggel felmérte a kárunkat. A kocsi 2008.feb 12-re teljesen készlett és még a mai napig is ott áll a szerelőnél. Mivel nem vagyunk anyagilag eleresztve, így zsebből még a 370 valamennyi ezer forintot is nehéz lenne kifizetni, ennyi lett a végösszeg. MInden okmányt beküldve a kárszakértő irodához vártunk, hogy utaljanak- na hihető, mi kis naívak-, semmi nem történt, így kb egy hét után felhívtuk őket, elmesélték nagy kegyesen, hogy most per pilla a kamionos kárnyilatkozatára vagy mire várnak, aki nem jelentkezett. Kérdeztük, hogy akkor most mi van erre a válasz_ majd két hét mulva újra küldenek felszólítást. Na erre mi eflhívtuk a kamionost aki közölte, hogy a napokban jön haza külföldről és rögtön intézkedik (ez volt egy keddi napon)Pénteken már felmérték a kárát- végülis csak egy hónapot késtek vele. Ekkor a bizonyos pénteki napon azt a választ kaptuk, hogy egy héten belül elbírálják a káresetet és onnantól fogva ketyeg az óra a fizetésig. A párom tegnap hívta őket, hogy mi van már kb két hét telt el. Az a választ kaptuk, hogy jelenleg a kamionos tamográf korongját várják, de ha nem jelentkezik két hét múlva ismét felszólítják és ha akkor sem akkor megint....na ennyit a nagy munkakedvről. Most szerintem megint fel lesz a kamionos híva, hogy legyen szives elküldeni nekik amit kérnek. Elvileg ( mi legalábbis úgy tudjuk), hogy 3 hónapon belül köteles a biztosító fizetni, így most még várnunk kell egy hónapot. Csak az esetunkben az a gáz, hogy se kosci se pénz+ még a törlesztő részletet is fizessük a nagy semmi után!!!! Teljesen kétségbe vagyunk esve, hogy a végén még nekünk kell kifizetni. Pereskedni meg megint nem nagyon szeretnénk mert az is egy szép kis summa lenne. Amúgy ha perre kerül a sor, anak költségeit fizeti a biztosító ha nyerek? Így a hosszú rizsázásom végére csak anyit tudok mondani, hogy teljes mértékben együtt érzek és remélem mind a kettőnk ügye rendeződik mihamarabb. Üdv kyla

babraja 2008.04.02. 09:33:19

Szia Kyla!
Nagyon sajnálom,ami veletek történt,és főleg azért,mert tudom,mi vár rátok!Hidd el,örülnék neki,ha semmi gondotok nem lenne,és pár napon,esetleg héten belül a számlátokon lenne a jogos jussotok.Ezzel szemben kisértetiesen hasonló kifogások jönnek majd,újból és újból.Sajnos,részletes autónál különösen fontos a casco,most csak az önrészt kellene várnotok(mint én),de hát ez van,már mindegy.
Pernél,valami 4%-os illetékről beszélt az ügyvéd+ügyvédi költség,stb.Ezt,sajna,meg kell finanszírozni,de utána a teljes költséget a vesztes MÁV fogja fizetni.
Én is azt kívánom nektek,hogy csak egy rossz emlék legyen hamarosan ez az egész procedúra és mielőbba pénzetekhez jussatok!
Most már még több ember kívánja,hogy VESSZEN A MÁV!
Babraja
süti beállítások módosítása