HTML

Rohadt MÁV Biztosító

Felperes nevű sorstársam "sikeres"kálváriája átültetve az én kis életembe.

Friss topikok

  • karosultak: Ügyes vagy! Gratulálok! Ha van kedved pilalnts rá erre az ügyre: www.help.try.hu Kösz! (2008.12.19. 21:31) hoppá!
  • Jumurdzsák: Hát ez szuper. Ha valakinek nem volt elég a MÁV, akkor itt a folytatás. Nincs szebb, mint egy olya... (2008.08.16. 18:17) hahaha
  • zolchi78: próbáld így www.allianzdirect.hu/adss-userApp-hu/start.jsf , vagy use google (2008.08.15. 15:36) tratatataaaaaa!!!!!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:09) Jó jel!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:07) Fenyegetőzök

Linkblog

hahaha

2008.03.31. 21:16 babraja

Ma újfent felhívtam a MÁV ÁBÉ-t,hogy mi a túró van.Az úr,ki két hete megígérte,hogy visszahív,közölte,hogy a jogi osztályon van az ügy.(még mindig)

Kérdésemre,hogy ugyan miért,elmondta,hogy azért,mert az Allianz Hungária Biztosító és én is ügyvédi felszólítást küldtünk.(most baromira törik a fejüket a t.ügyvéd kollegák,hogy mi is legyen a kifogás).Meg,hogy összeveszett a két biztosító.Bocs,de nekem ehhez mi közöm van,és mi ez az ovis stílus?Az meg más lapra tartozik,hogy én spec.azt az ügyvédi felszólítást még januárban küldettem,közben ugye a már ismeretes választ adták a PSZÁF-nak(hogy fizetnek,mint a kisangyal),majd március közepén eszükbe jut,hogy azannyát,ne má,nem lehet fizetni,csak van valami kiskapu...

Mondom a pasinak,o.k.,akkor én most mit tegyek.Hát azt ő nem tudja.Nem is érti,miért nem fizet a MÁV ÁBE.Mondom,én tudom,mert nem akar és kész.

Szó szót követett,a lényeg,megint itt a nesze semmi,fogd meg jól.De én készítettem erről egy hangfelvételt,ezt el is árultam az alanyomnak.

Valamit csak kezdek vele...

Na,aztán megkerestem egy médiumot,mármint nem "urigellert",valami nyílvánosság kell,nincs mese.

Folyt.köv.

Bara

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr52405696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enci 2008.03.31. 22:12:29

Kedves babraja,

először is azzal szeretném kezdeni, hogy legközelebb ha fel akarsz venni egy beszélgetést, annak érdekében, hogy ezt fel is tudd használni előbb kérdezd meg, hogy bele egyezik-e az illető...nem pedig utólag közlöd, hogy felvetted. (így nem is tudod felhasználni)
A másik amit szeretnék elmondani: ha egy akta a jogászoknál van, te gyötörheted akár naponta is a call centerest, levezetheted rajta a feszültséget, akkor sem fogsz többet megtudni, mert ő sem tud semmit! (azonkívül, hogy a két biztosító pereskedik egymással) Kérdezheted, hogy mi közöd hozzá, de akkor is ez van. Szerintem a legjobb amit tehetsz, hogy tovább nyaggatod a PSZÁF-ot, hogy nyagassa a biztosítót.
Pussz

Tudatlan 2008.04.01. 22:35:40

Halihó!

hát látom a MÁV nem változik.. a PSZÁF meg szarik bele magasról! Én meg azt mondom hogy kit érdekel hogy az alany beleegyezett vagy nem hogy felvegye! Őket érdekli hogy a pénzed megkaptad vagy nem!? Hát ha egyszer egy ilyen szar mocskos világban élünk akkor ezt kell tenni! Ezt kell tenni? PSZÁF ébresztőőőő hahóóóó :)
Egyébkjént nyaggasd csak a call centert, ugyanios őket azért hívják call cengternek! Persze minden alkalommal kérd azért a jogi osztály telefonszámát, levelezési címét és e-mail címét, aztán bombázd őket! :) Mi mást tehetnél!?

babraja 2008.04.02. 09:20:45

Kedves Enci!
Köszönöm a hozzászólást.
Én a telefonos hangfelvételt nem a bíróságra akartam vinni,mint bizonyíték,jó ha van,majd csak kezdek vele valamit.Különben,nem nagyon izgat,hogy ez nem volt jogos lépés,a MÁV ÁBE nagyívből sz@rik a jogra....
A call centeres munkamukinak meg ez a munkája,benne van a felvételi feltételekben,hogy magas ingerküszöb,vagy valami hasonló.D tévedés ne essék,én kultúrember vagyok(próbálok az lenni),nem anyázok,még csak a hangomat sem emelem fel.Szerintem,örülne a call centeres mókatárs,ha csak ilyen alanyok hívogatnák.
De a kioktatást tényleg köszönöm,csak ne becsülj le senkit se láttatlanba.

babraja 2008.04.02. 09:26:50

Hali Tudatlan!
Igen,elgondolkodtató,mi a szerepe a PSZÁF-nak.Egyértelműen látszik,kordában nem tudja tartani a szélhámosságot.Mint felügyeleti szerv,nincsenek jogai,lehetőségei?Érdekes.
A jogi osztály elérhetőségét nem hajlandóak kiadni.Nekem nincs jogi végzettségem,de szívesen vállalnék egy beszélgetést egy jogásszal.Ezzel szemben,Ők nem...
Ezekkel a módszerekkel,melyeket eddig gyakoroltam,kiderült,nem tudok tenni semmit sem.Nkem,mint károsultnak csak ahhoz van jogom,hogy üljek ölbe tett kézzel és várjak.Ő meg beleröhöghetnek a pofámba és áthághatják a törvényeket,nekik ezt lehet,mert engedik.Én meg addig gubbasztok a küszöbön.Hát,nem egészen...
Majd csak ugrik valami majom a vízbe!
Szép napot mindenkinek,VESSZEN A MÁV!
Babraja

Enci 2008.04.02. 22:15:48

Kedves Babraja,
a jogi osztály elérhetőségét azért nem adja ki a call center, mert nem tudja! Csak annyit tudnak, hogy írásban lehet őket megkeresni, amit a székhely címére kell küldeni, amit ők 30 napon belül megválaszolnak. Nem mondtam, hogy ne hívd a c.centert, valóban ez a munkájuk, csak éppen nem fognak tudni neked felvilágosítást adni, mert nekik sincs infojuk, és kérdezni sem tudnak. Ugyanis sajnos nincs kitől. (amúgy nem feltételeztem, hogy anyázol)
Egyébként nem hiszem, hogy a PSZÁF nem tud tenni semmit. Kérdés, hogy nem tud, vagy nem akar...?
Az előző hozzászólásommal nem kioktatni akartalak, csak tisztázni, hogy mi is van ott valójában.

Ja, kedves Tudatlan, szerinted a call centernek az az érdeke, hogy a károsult ne kapja meg a pénzét?? Tiszta álom lehet azt mondani, hogy nem tudjuk mi történik, de nem volt kifizetés.....

babraja 2008.04.03. 09:20:04

Szia Enci!
Én is úgy érzem,hogy a call centeresek valóban nem tudnak semmit,de nekem ez az egyetlen lehetőségem van.
Tudom,hogy lehet levelet,faxot küldeni,amire illene válaszolniuk.
Én már kb.3 faxot és ugyanennyi tértivevényes ajánlott levelet küldtem(amire kötelességük lenne válaszolni).De ha az ügyvédi felszólításra nem reagálnak,miért reagálnának egy síma kis halandó megkeresésére?
Nem csinálnám ezt a munkát semmi pénzért(call center),főleg nem egy ilyen társaságnál.De ott még nem tartok,hogy sajnáljam őket.
Te véletlenül nem itt dolgozol?Vagy valami nagyon hasonló helyen?Csak,mert úgy tűnt.
Üdv mindenkinek!
Bara

Tudatlan 2008.04.05. 09:38:55

Kedve Enci!

Persze értem meg tudom én hogy a Call Center munka nem egy leányálom, de azt is tudni kell, hogy rajtuk csattan az ostor ha nincs más telefon, ez a munkaköri kötelességük, ártalom, hívd ahogy jólesik :)

Na de a lényeg, hogy úgy tünik ezen piaci szereplőtől megszabadulnak az Ügyfelek!

:))))

Enci 2008.04.06. 17:59:26

Szia Babraja,
találtam neked vmit a PSZÁF oldalán:
"Kötelezi a Biztosítót, hogy a társbiztosítók megtérítési követelései tekintetében a jogszabályi előírásokkal összhangban képezze meg a biztosítástechnikai (függőkár) tartalékokat"
MOst van esélyed arra, hogy kifizessék a kárt. De szerintem személyesen kellene menned a Thökölyre...
Szép napot!

Tudatlan,
a véleményem az, hogy a károsultakat KI KELL FIZETNI! De a te emberi hozzá állásod hagy némi kívánni valót!
Egyébként meg fejétől bűzlik a hal, ha igaz amit a PSZÁF állít, már nem sokáig(reméljük)

babraja 2008.04.06. 20:52:07

Sziasztok!
Pénteken a kocsiban hallottam a híreket,hogy a PSZÁF felfüggeszti a MÁV ÁBE működését,stb.
Egyfelől,zene füleimnek,marha jó,hip-hip-hurrá.
Másfelöl,pont ez történt 2006-ban.A MÁV ÁBE új szerződést nem köthetett,majd,mikor jött a kötelező váltás,november 1-re megkapta az engedélyt.Csak nem ez lesz idén is?
A másik,lehet,hogy még aggódhatok is,mert mivel nincs tartalék alapja,vagy mifene,lehet,hogy a meglévő szerződéseit is át kell adnia más biztosító társaságoknak.Mi lesz,ha jogutód nélkül megszűnik?Vagy ilyenkor a kifizetendő kárösszegeket is átveszik?Nem tudom,nem vagyok jogász...
De azért ezeket leszámítva érzek egy kis elégtételt.A PSZÁF valahol csak figyelembe vette azt a pár ezer panaszost(és köztük engem is,bibibi)!
Azért még mindig:
VESSZEN A MÁV ÁBE!!!(és fizesse ki a pénzemet)
Üdv mindenkinek!
Bara

Tudatlan 2008.04.07. 23:36:29

Kedves Enci!

Nem tudom mi bajod van az emberi hozzáállásomhoz, az, hogy nem a MÁV-ot védem? a mávnál is emberek dolgoznak akik tehetnek róla hogy olyan a cég amilyen, akkor az ő emberi hozzáállásukról mit mondasz?
Annak az embernek mit mondasz akinek mondjuk a MÁV (de akármelyik másik cég!!!) nem fizeti ki a jogosan követelt többszázezrét? Akkor hol az emberi hozzáállás?

Szerintem emberek vagyunk és nem fejőstehetnek , én nem voltam rosszindulatú csupán próbálok a károsultak oldaláról nézve véleményt írni.

Üdv

Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN · https://www.genertel.hu/vsz 2008.08.02. 11:12:24

Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz

A Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) 2008. augusztus 15-i hatállyal visszavonta a MÁV Általános Biztosító Egyesület (MÁV ÁBE)tevékenységi engedélyét - közölte a PSZÁF csütörtökön az MTI-vel.
Az engedély visszavonásával 2008. augusztus 16-án nulla órától a MÁV ÁBE biztosítónál lévő autósok kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási (kgfb)jogviszonya megszűnik. Ugyanakkor a biztosítottaknak már július 31-től lehetőségük van más biztosítónál kfgb szerződést kötni, és a szerződés
kötést követően az új biztosító vállal fedezetet az esetleges károkra.
A biztosítottaknak az új szerződés megkötéséhez nem kell felkeresniük a MÁV ÁBE irodáját, csak az új biztosítót.


Mi kell tennie, ha a MÁV Biztosítónál van kötelezője és a Genertelhez, Magyarország első direktbiztosítójához váltana?

Lépjen be díjszámító és biztosításkötő oldalra:

www.genertel.hu/vsz


A szerződés megkötéséhez Önnek nincs más dolga, mint adatai kitöltése után a biztosítás megkötése gombra kattintani.

Amennyiben megkötötte biztosítását, a kötés pillanatától új biztosítója a Genertel vállalja a kockázatokat.

A szerződés megkötése után kérjük, kártörténeti (bónusz) igazolását - lehetőség szerint - szerezze be a MÁV Biztosítótól, és juttassa el az alábbi elérhetőségek valamelyikére:

Fax: (1) 451-3881,
E-mail: genertel@genertel.hu,
Postacím: 7602 Pécs, Pf.: 999.

A MÁV ÁBE felügyeleti engedélyének visszavonásáról és az átkötés folyamatáról további információk a www.genertel.hu/vsz honlapon érhetőek el.

****

Jumurdzsák 2008.08.16. 18:17:44

Hát ez szuper. Ha valakinek nem volt elég a MÁV, akkor itt a folytatás. Nincs szebb, mint egy olyan biztosító, amit csak telefonon meg emailban lehet elérni.
süti beállítások módosítása