HTML

Rohadt MÁV Biztosító

Felperes nevű sorstársam "sikeres"kálváriája átültetve az én kis életembe.

Friss topikok

  • karosultak: Ügyes vagy! Gratulálok! Ha van kedved pilalnts rá erre az ügyre: www.help.try.hu Kösz! (2008.12.19. 21:31) hoppá!
  • Jumurdzsák: Hát ez szuper. Ha valakinek nem volt elég a MÁV, akkor itt a folytatás. Nincs szebb, mint egy olya... (2008.08.16. 18:17) hahaha
  • zolchi78: próbáld így www.allianzdirect.hu/adss-userApp-hu/start.jsf , vagy use google (2008.08.15. 15:36) tratatataaaaaa!!!!!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:09) Jó jel!
  • Nagyon fontos információt találtam a VSZ-Galaxy HIRLEVÉLBEN: Add tovább és értesítsd a MÁV Biztosítós ismerőseidet!Itt a megoldás: www.genertel.hu/vsz A Pénzü... (2008.08.02. 11:07) Fenyegetőzök

Linkblog

sokadik kör

2008.03.18. 19:13 babraja

Azt el is felejtettem az előbbiben írni,hogy a MÁV ÁBE most azzal az újabb indokkal húzza a fizetési kötelezettségét,hogy a teljes anyagomat újra átvizsgálja a jogi osztály.

Annyira,de annyira tehetetlen vagyok ezekkel a szarjancsikkal szemben.Ettől meg rohadt dühös is vagyok.Nem jellemző rám,hogy csak ülök a küszöbön azt pont.De képtelene vagyok lépni az ügyemben.Tegnap,miután kb.1óra 20percet ültem a telefonon,hol foglalt hangjelzést,hol jó pénzért autómatát hallgatva,megkérdeztem az egyébként egész normális ffi ügyintézőtől,hogy mi ez az egész.Persze kerek választ nem tudott/akart adni.Mondom,adja meg legyen szíves  a jogi osztály számát,vagy mit tom én,valakiét.Nem lehet.

Baromi zabos vagyok,hogy nem tudok senkivel kommunikálni.Tuti,mondjuk,hogy vonalon keresztül enném meg.

Kérlek titeket,írjatok valamit,ami segíthet az ügyem előre vitelében!

Bara

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kalvaria.blog.hu/api/trackback/id/tr5386551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felperes · http://mavabe.blog.hu 2008.03.18. 20:09:35

Kedves babraja! Sok sikert a bloghoz, legalább annyit mint nekem volt.

Ahhoz hogy sikeres, és olvasott, látogatott legyen a blogod, ajánlom, higy csinálj neki egy kis promót, így sok segítő véleményt kaphatsz, mint én.

A promo alatt, azt értem, hogy ajánld különböző lap.hu-kra, az enyém is fent van jó sokon, pl. biztositas.lap.hu stb. + írd meg az eseted olyan oldalaknak, akik pl engem is támogattak, homar.blog.hu, autozz.blog.hu, stb.

A nyilvánosságnak nagy ereje van, az én blogomat sokan olvastát, bent a MÁV nál is, valószínűleg, "jobb a békesség" alapon, inkább kifizették a fél millióm. Bár összesen nekem is egy évbe telt, de blog elindítása után 1 hónappal a számlámon volt a pénz.

Akit érdekel a történetem, mavabe.blog.hu

babraja, kiteszlek a blogomra, hogy aki oda téved lássa, hogy van ahol még elkél a segítésg, és átjöjjön ide olvasni Téged.

Sok sikert! :) Vesszen a Kibaszott MÁV Biztostó!

Tudatlan 2008.03.20. 23:00:36

sok sikert az Ügyben! Kiváncsian várom a fejelményeket :)

babraja 2008.03.21. 08:05:47

Kedves Tudatlan!
Köszi a szolidaritást!
süti beállítások módosítása